SPORTININKO DIETA 

Siekiant rezultato svarbiausia mityba! Todėl kviečiame Tave rinktis sveiką gyvenimo būdą ir maitintis sveikai. Savo dietos planą atsiųsk mums el. paštu fitboksostudija@gmail.com. Mums, kaip įrodymo kad maitinaisi sveikai, reikės 2 tavo foto kurioje mataisi Tu ir Tavo valgomas sveikas maistas.

SKELBIMAS 

Fitboksas pirmiausia yra draugiška ir aktyvi bendruomenė, todėl mums įdomu, ką veiki? Gal taisai automobilius ar dirbi grožio salone ir ieškai naujų klientų? O gal dovanoji kačiukus ar tiesiog ieškai naujų prenumeratorių savo blog‘ui? Mūsų skelbimų lentoje, kampelyje „Tavo reklama“ sukurk ir pridėk savo sugalvotą skelbimą.

RINGO KARALIUS 

Studijoje sportinėse ir mišriose grupėse (žiūrėti grafike) vyksta sparingai, kurių metu kovojama pilnu kontaktu, ruošiamasi varžyboms. Jei turi pirštines, kapą (dantų apsaugą) sudalyvauk mūsų studijos sparinge 2 raundus po 2 minutes. Po kovų pasidarysime foto su grotažyme #Ringokaralius

MYLIU FITBOKSĄ 

Bent trumpam tapk mūsų studijos vadovu ir sugeneruok studijai kokią nors idėją, pasiūlymą ar pan.. Tai gali būti naujas kainoraštis, tvarkaraštis, naujas logotipas, idėja interjerui, sportinėms ar laisvalaikio programoms. Pasiūlymas turi būti pagrįstas (Aprašyta ir paaiškinta mintis ir pan.). Savo idėją atsiųsk mums el. paštu : fitboksostudija@gmail.com

KROSAS 3KM 

Jei papildomai nori lavinti savo ištvermę, rinkis bėgimo gamtoje iššūkį. Informuok apie savo planus studijos administratorių, sugalvok savo bėgimui bent 3km trasą (gamtoje, ne ant bėgimo takelio) ir pirmyn! Mums reikės tavo rezultato (nubėgto atstumo ir laiko) ir asmenukės po bėgimo!

ŠIMTAS BURPIŲ 

Burpiai vienas efektyviausių funkcinių pratimų, reikalaujanis labai daug energijos. Jei turi daug jėgų ir motyvacijos, susitark su treneriu ir atlik 100 burpių iššūkį. Atlikimo laikas nėra ribojamas, bet pageidautina atlikti be pertraukų, vieno užsiėmimo metu.

TRENERIO DUONA 

Tapk treneriu ir sukurk savo treniruočių programą! Programos formatas gali būti vienos treniruotės arba savaitės / mėnesio ciklo. Svarbu nurodyti programos tikslą (pvz: kikbokso technikos lavinimas, kūno stiprinimas arba konkrečių fizinių ypatybių lavininimas). Nurodyk pratimus / užduotis kurių pagalba sieksi šių tikslų ir jų dozavimą (pvz šuoliukai šokdyne 3min ; atsispaudimai 3x20k. ir tt..) Daugiausiai dėmesio kreipsime į programos logiškumą, ty - į iškeltą treniruotės tikslą ir pasirinkta sistemą šiam tikslui pasiekti. Kilus klausimams, klausk trenerio. Programą atsiųsk el. paštu : fitboksostudija@gmail.com

SPORTINĖS VARŽYBOS 

Sudalyvauk bet kokios sporto šakos varžybose. Tai gali būti fitbokso varžytuvės, bėgimas, krepšinis, plaukimas, dviračių sportas ir tt.. Žinoma, prieš dalyvaudamas įspėk studijos administratorių ir sulauk patvirtinimo. Po varžybų pateiksi mums savo rezultatą ir asmenukę, kurią įdėsime į tavo “sporto nuotykio” ataskaitą.

AŠ JUDESYJE 

Tapk mūsų studijos sporto žvaigžde! Vienas arba su draugu studijoje sukurkite trumpą (gali būti iki 30s.) filmuką sporto tema. Galite mušti bokso maišą, atlikti fizinius pratimus, sparinguotis ar kitaip aktyviai ir sportiškai leisti laiką studijoje. Video įkelkite į savo Facebook arba Instagram paskyrą pažymėdami Fitboksas.lt lokaciją ir panaudodami grotažymes #Ašjudesyje #FitboksasVeža

Fitboksas.lt © 2018

Švitrigailos g, Vilnius.
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon