top of page

Grįžtame į sportą! Trenerių patarimai sėkmingam startui.

Updated: Nov 27, 2022

Atėjus pavasariui ir šalyje sušvelninus karantino ribojimus sporto įstaigos pagaliau atveria duris savo lankytojams. Fitbokso studija taip pat nekantriai laukia sportininkų, grįžtančių po ilgai trukusios pertraukos. Džiugina, kad ilgu karantino laikotarpiu daugelis studijos lankytojų nenuleido rankų stengdamiesi sportinę formą palaikyti virtualiuose užsiėmimuose bei kilnodami ne tik įvairius patiekalus prie žiemos bei pavasario švenčių stalo, tačiau ir darydami šimtus burpių, atsispaudimų ar pritūpimų namuose. Vis dėlto, prasidedant naujam sezonui studijos treneriai „serviruoja“ saują patarimų, kurių laikantis grįžti į užsiėmimus bus lengviau, o ir „summer bodžiu“ bei raumenimis džiaugtis pavyks greičiau!


STUDIJOS ĮKŪRĖJAS MARTYNAS PATARIA


1.Investuok į save, kadangi kiekvienas rezultatas priklauso nuo asmeninio indėlio. Kaip ir kiekviena veikla, sportas kainuoja bent kelioliką valandų asmeninio laiko ir bent kelias dešimtis eurų. Finansiškai kainuoja tiek narystė studijoje ar asmeninė programa, tiek bokso pirštinės ar bėgimo bateliai. O iš asmeninės perspektyvos brangiausiai kiekvienam kainuos valia, kurios prireiks priimant sprendimą sportuoti ar rinktis vakarėlį, eiti į treniruotę ar žaisti kompiuterinius žaidimus ir pan. Tačiau svarbiausia nepamiršti, kad ateityje šios investicijos atsipirks.


2.Išsikelk adekvatų ir įgyvendinamą tikslą, kurį pasiekęs galėtum atnaujinti, save motyvuodamas judėti pirmyn. Dažna sporte pasitaikanti klaida - išsikeliami per daug ambicingi tikslai (pvz., mesti rūkyti per vieną dieną, kai įprastai surūkai bent pakelį; nubėgti maratoną, nors nuo mokyklos baigimo bėgiodavai nebent šuns vejamas arba vėluodamas į autobusą ir t.t.). Keldamas sunkiai pasiekiamus tikslus ir jų neįgyvendindamas tik nusivilsi ir nustosi tobulėti, o juk svarbiausia - save paskatinti ir motyvuoti.


3.Įsivertink prioritetus, kurie tau yra svarbūs - siekti sportinių rezultatų ar atrasti sveiką gyvenimo būdą bei gerą savijautą. Siekdamas tapti čempionu turėtum ne tik įvertinti turimus sveikatos resursus, tačiau ir nusiteikti, jog sportuodamas gali patirti ir traumų. Tuo tarpu, siekdamas sveikatos ir geros savijautos, daugiau dėmesio turėtum skirti ne rezultatams, bet balansui tarp emocinės ir fizinės savijautos bei aktyviam laisvalaikiui. Balanso užtikrinimas ir emocinė būklė paprastai tampa mažiau reikšmingi, kuomet yra siekiama sportinių rezultatų.