Sveikata ir nugaros skausmai

Mūsų treniruočių entuziastas Bogdanas gali daug papasakoti apie sportą, tačiau šiandien kalba kiek kitokia tema susijusia su sveikata - skausmus nugaroje, su kuriais vis dažniau susiduria ne tik vyresnio, bet ir darbingo amžiaus žmonės. Taigi, kokios gali būti priežastys ir sprendimai spręsti šioms problemoms. "Skausmai apatineje nugaros dalyje yra labai paplitusi problema, ypatingai šiais laikas, kai daugelis dirba sėdimą darbą, ko pasekoje susiduria su skausmais nugaroje, juosmens lygyje. Skausmai gali būti skirtingo pobūdžio, t.y. pastovūs arba laikini. Taip pat prie nugaros skausmų prisideda dar ir tai, kad žmonės atlaidžiai žiūri į sportą ir vietoj ėjimo į darbą pėščiomis renkasi automobilį" - sako treneris.


SKAUSMŲ ŽIDINYS - DISBALANSAS

Kartais žmonės pripažįsta, kad jiems skauda nugarą, bet dėl to nieko nedaro, o kartais pradeda gydytis tik tada, kai būna jau per vėlu. Vienas iš faktorių, kuris pablogina situaciją yra tai, kad sportuojantys žmonės mėgsta treniuoti tik pilvo raumenis ( pilvo presą), bet nežino, kad nugaros apatinė dalis ir pilvo presas yra antagonistinės raumenų grupės ir joms abiems reikia skirti vienodą kiekį dėmesio , kitu atveju situacija tik pablogėja ir gali išsivystyti raumenų disbalansas, dėl ko ir gali kilti skausmas apatinėje nugaros dalyje, kadangi atsiranda „priekinis dubens pasvirimas“ , nugaros iškrypimas.

PRATIMAI, KURIE GERINA SAVIJAUTĄ

Jei nenorite ar negalite daryti pratimų tvirtinančių juosmens raumenis, Jūs galite pasinaudoti labai geru ir paprastu metodu. Jums tereikia atsistoti kas 20 minučių ir pastovėti arba pavaikščioti 90 sekundžių. Šis pratimas padės Jums pasirinkti ir kontroliuoti Jūsų sėdėjimo padėtį neiškreipiant nugaros sėdint.

Taigi, jeigu Jūs reguliariai atliksite šį pratimą, taip aktyvinsite raumenis ir fermentus atsakančius už riebalų paskirstymą, tuo pačiu leisite riebalams laisvai judėti Jūsų kūne ir iš jo „pasišalinti“. Ir didžiausias pliusas tame, kad jeigu nuosekliai vykdysite šį planą kiekvieną darbo dieną, taip sudeginsite iki 170 papildomų kalorijų per dieną! (Skaičiai gali varijuoti priklausomai nuo Jūsų pradinio svorio).

Mėnesio gale, skaičius padidėja iki maždaug 3400 kalorijų kas yra net PUSĖ KILOGRAMO! Tad, pagalvokite, padarius minimalius pakeitimus savo dienotvarkėje, įgausite tokį didelį kiekį naudos, kuri tikrai nevirs našta, nes teigiami rezultatai bus matomi akivaizdžiai ir džiugins ne tik kūną, bet ir atsilieps pozityviai nuotaikai.



Fitboksas.lt © 2015 - 2020

Švitrigailos g, Vilnius.
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon