top of page

Projekto nugalėtojas 16 kilogramų svorio iškeitė į 1000 eurų.

Mažiau nei prieš mėnesį, vos atlaisvinus karantino ribojimus ir Fitbokso studijai vėl atvėrus duris lankytojams, įprastą studijos rutiną sujudino sveikos gyvensenos projektas „Metu svorį pagal Jurgį“. Projekto iniciatorius – verslininkas J. Adomavičius, ilgametis studijos lankytojas, kuriantis savo tinklaraštį ne tik apie verslą bei profesinės veiklos sėkmės istorijas, bet ir apie iššūkius bei asmeninio gyvenimo pasiekimus, susijusius su sveika gyvensena. Sukurti projektą, apjungiantį bendraminčius sveikai gyvensenai bei svorio metimui, jį paskatino ne tik asmeninis noras siekti tikslo ir numesti karantino metu susikaupusius kilogramus, bet ir aplinkinių susidomėjimas Jurgiui dalijantis treniruočių bei konsultacijų su mitybos specialiste vaizdo įrašais.


PROJEKTO IDĖJA IR STARTAS (VIDEO)


MOTYVUOJANTIS PRIZŲ FONDAS


Fitbokso studijos komanda neliko abejinga ir sutiko įgyvendinti šią iniciatyvą, parengdama sportinę programą projekto dalyviams. Ypač džiugino, kad dalyvauti projekte norą išreiškė net per 60 entuziastų! Kadangi psichologiškai sportuoti labiau motyvuoja ne tik siekiamas rezultatas, bet ir papildomos paskatos, projekto iniciatorius J. Adomavičius įsteigė 1000 Eur vertės prizą aktyviausiam dalyviui, per 6 savaites numetusiam daugiausiai svorio. Matydami šio projekto naudą bei norėdami motyvuoti dalyvius papildomai, iniciatyvą parėmė ir kiti rėmėjai, Cityrush, Snack Box, Fightershop, EPBAR sveiki batonėliai, vaišindami sveikais užkandžiais, dovanodami bokso pirštines bei mitybos planus.


POKYČIŲ PROGRAMA


Siekdami užsibrėžto tikslo dalyviai ne tik aktyviai sportavo (2-3 kartus per savaitę mažose grupelėse arba virtualiose treniruotėse), bet ir su MoVictus mitybos specialistės I. Stankevičienės pagalba sekė savo mitybą bei rinko aktyvumo taškus vykdydami kassavaitinius iššūkius. Projekto metu dalyviai kūrybiškai įgyvendino iššūkius, susijusius su sveikų receptų paieška, dalijimusi mėgstamiausiais pratimais, geriausių rezultatų siekimu bėgant, važinėjantis dviračiu ar, paprasčiausiai, vaikštant ir renkant ne mažiau kaip 45 tūkst. žingsnių per dien