Treniruotės ne tik kūno, bet ir sielos balansui

Updated: Nov 5, 2019


„Sporto salė? Treniruokliai, ausinės ir mėgstamiausia muzika, kardio treniruotės, svoriai, besikeičiančios programos bei pratimai.. PUIKU! Bet nebemotyvuoja! Nusibodo! O sportuoti norisi be proto. Kūnas tiesiog prašosi fizinio krūvio, o milijonu nesibaigiančių užduočių perkrautas protas sufleruoja, jog reiktų pasirūpinti ne tik fizine sveikata, bet ir leisti atsipūsti smegenims.“ – savo istorija apie atradimus studijoje pradeda Inga. Nors Inga studiją lanko tik pora mėnesių, mintis išbandyti kikboksą kankino jau senokai.


„Žinojau tiksliai, jog niekas geriau nei kovos menai padeda išsikrauti fiziškai ir tuo pačiu nurimti emociškai. Dar nepamirškime fakto, jog mintis apie tai, kad treniruotės vyks kartu su treneriais ir kitais sportininkais itin žavėjo. Pagaliau! Ne tik sportas, bet ir komunikacija vienu metu! Patikėkit manim, pirmosios treniruotės buvo visiškas "kosmosas". Niekada anksčiau neteko dėvėti bokso pirštinių, kovotojo stovėsena GEROKAI skyrėsi nuo krepšininkų ar lengvaatlečių laikysenos ir judesių, bet kaip džiugu, kai su trenerių pastangomis ir palaikymu jauti, kad po kiekvienos treniruotės sekasi vis geriau! Tiesa, fizinis krūvis ir techniniai niuansai visiškai negąsdina, juk tam ir treniruojamės.“ – atvirauja sportininkė. Inga jau spėjo šauniai pasirodyti motyvaciniame kūrybinių dirbtuvių projekte, o sporto laboratorijoje jau yra gavusi SP rodiklį, rodantį, kad testai atitinka sportinį normatyvą. Vis dėl to ji prasitaria kad didžiausias iššūkis treniruotėse yra ne fizinis krūvis, o gebėjimas susikoncentruoti.

„Sutelkti dėmesį ir visiškai susikoncentruoti treniruotės metu - štai kur įššūkis. Įsivaizduokite: po ilgos darbo dienos atkeliauji į treniruotę, smegenys vis dar kontempliuoja 1372 mintis per minutę, o treneriai demonstruoja technikos tobulinimo pratimus ir.. tiesus, šoninis, apatinis, šoninis, koja, koja,grįžtam,tiesus,šoninis. Ką ten sakė? Kaip čia? Sekundės panika. Nes smegenys vis dar prigrūstos dienos eigoje nebaigtais darbais ir nesutvarkytais reikalais (o jų tikrai nemažai dirbant su trimis kardinaliai skirtingais projektais vienu metu). Ir čia dar ne viskas. Ne tik smūgiuoti rankomis reikia, o kontroliuoti ir koordinuoti viso kūno judesius, kojų poziciją, liemenį, pečių liniją.. tiesa, dar kvėpuoti reikia. KVĖPUOTI! Man dar nevisada pavyksta "multitaskinti", bet stengiuosi!“


Paklausta kas labiausiai patinka studijoje Inga atsako - „Smagiausia kad Fitbokso studijoje sportuoja tikrai draugiški žmonės ir puikūs treneriai, kurie palaiko ir supranta naujokus. Ačiū Jums! Ir pradeda atrodyti, jog pamažu atkeliauja kūno bei proto balansas“.

0 views

Fitboksas.lt © 2015 - 2020

Švitrigailos g, Vilnius.
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon